Friday, January 06, 2017

Testimoni : Kulit Kusam, Jerawat, Jeragat dan Berparut

Jerawat memang masalah utama kulit wajah. Ada yang kulit wajahnya penuh jerawat sehingga menyebabkan malu untuk keluar rumah. Dah selesai masalah jerawat, parut-parutnya pula tertinggal. Setiap hari cuci muka pun parut jerawat masih tak hilang. Bagaimana cara hilangkan parut jerawat dengan mudah?
Bagi saya yang penting, cara hilangkan parut jerawat ni perlu bermula dari dalam. Bila dalam kulit kita sihat, dah tentu di peringkat luar pun akan nampak sihat. Kali ini saya tak mahu bercerita panjang, saya nak terus kongsikan testimonial sahaja.








Kesimpulannya, antara vitamin dan supplemen yang biasa diambil untuk membantu menghilang parut jerawat adalah

1.set yang mengandungi B complex, Vitamin C dan Vitamin E
2. ESP Shaklee
3. Collagen Powder

Walau bagaimanapun, pengambilan supplemen ni perlu konsisten. Dan jangan lupa pengambilan air masak yang mencukupi. Kulit wajah kita ambil masa lebih kurang 120 hari untuk diperbaharui. Jadi perlulah bersabar. Bayangkan kulit kita dah bertahun-tahun bermasalah dan berjerawat, takkan dalam masa seminggu je dah boleh selesai semuanya. Takut pula jika betul-betul pulih dalam masa yang singkat, masalah lain pula yang timbul dalam jangka masa panjang.

Untuk anda yang kekurangan bajet, boleh mula ambil ESP dan Vitamin C sahaja dahulu. Ada pelbagai lagi testimoni yang boleh anda lihat sekiranya masih ragu-ragu atau pun cuba terus sendiri dan rasai perbezaannya.

Mengapa harus memilih Shaklee 

  •  Mendapat Kelulusan KKM
  • Tiada Kesan Sampingan
  • Terbukti Berkesan
  •  Terbukti Semulajadi
  •  Terbukti Selamat
  •  Harga Mampu Milik

===================
      CARA ORDER :
===================
Call / SMS / Whatsapp ke 0174805670 
EMAIL: mariamkassim.hana@gmail.com
PM ke FB : mariamkassim



Jika anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee (untuk makan sendiri atau bisnes), boleh hubungi saya untuk proses pendaftaran anda.



"kesihatan dan kecantikan adalah anugerah", 

www.chemarissa.blogspot.com


#pengedarshaklee #shakleemalaysia



No comments:

Post a Comment