Wednesday, January 18, 2017

Elakkan Rawatan Dialisis dengan Mengamalkan Vivix

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Kos Dialisis sebulan = 7 kali ganda harga sebotol vivix..
Kos untuk setiap sesi rawatan dialisis adalah lebih kurang RM250 per sesi.  Dan seminggu perlu melakukan sebanyak 3 sesi bersamaan RM750.
Jadi, anggaran jumlah kos untuk dialisis selama sebulan adalah lebih kurang RM3,000. Ini baru kos di hospital kerajaan. Belum lagi kos rawatan di hospital swasta.

Ini bersamaan dengan 7 KALI GANDA dari KOS sebotol VIVIX. Dengan RM3000 yang anda guna untuk dialisis sebulan itu, anda boleh consume VIVIX selama 7 BULAN!!!

Kebanyakn mereka yang mengalami kegagalan buah pinggang, TERPAKSA menjalani RAWATAN DIALISIS SEUMUR HIDUP. Kecuali anda mampu untuk mendapatkan pemindahan buah pinggang.

Persoalannya, mampukah anda menjalani rawatan dialisis seumur hidup. Mampu dari segi kewangan dan juga dari segi kekuatan badan untuk melalui proses dialisis seumur hidup anda. Mereka yang pernah melaluinya sahaja yang tahu.

Jika anda, ahli keluarga atau sahabat handai yang ada masalah buah pinggang, saya sangat-sangat sarankan, berikhtiar dengan VIVIX SHAKLEE.

Bukan setakat buah pinggang, tapi VIVIX mampu untuk membantu anda mendapat KESIHATAN badan SECARA MENYELURUH. Insyaallah.

“Setiap penyakit ada ubatnya. Apabila ubat itu tepat untuk suatu penyakit, penyakit itu akan sembuh dengan izin Allah ‘Azza wa Jalla.”


Mengapa harus memilih Shaklee
  •  Mendapat Kelulusan KKM
  • Tiada Kesan Sampingan
  • Terbukti Berkesan
  •  Terbukti Semulajadi 
  •  Terbukti Selamat
  •  Harga Mampu Milik

===================
      CARA ORDER :
===================
Call / SMS / Whatsapp ke 0174805670 
EMAIL: mariamkassim.hana@gmail.com
PM ke FB : mariamkassim



Jika anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee (untuk makan sendiri atau bisnes), boleh hubungi saya untuk proses pendaftaran anda.


"kesihatan dan kecantikan adalah anugerah", 


www.chemarissa.blogspot.com


#pengedarshaklee #shakleemalaysia

.

Testimoni

No comments:

Post a Comment