Wednesday, January 11, 2017

Testimoni : Kisah Ibu Mentua yang Sihat dan Bertenaga

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Hari ni nak kongsi kisah seorang ibu yang sihat dan bertenaga....Ibu mentua aku mengalami alahan yang teruk pada ubat hospital. Sebenarnya dia mengalami masalah darah tinggi, sakit pinggang dan sakit lutut. Katanya selepas minum Vivix, dia semakin sihat dan cergas, kulitnya juga semakin muda dari usianya. Ringan mulut ibu mentua aku bercerita pengalamannya menggunakan Vivix dan kebaikan Vivix Shaklee.
Ibu mentua aku berumur 65 tahun, dan dia seperti orang tua lain yang tidak larat bekerja. Namun apa yang menariknya dalam usia senja seperti ini, dia larat menguruskan 4 orang cucu yang semuanya bersekolah.

Satu yang kau puji dengan ibu mentuaku dia sangat sayangkan semua cucunya, walaupun semua anaknya tidak mahu dia menjaga cucu namun katanya, ia merupakan terapi dan hiburan kepadanya. Dia gembira menguruskan semua cucunya.

Setiap hari beliau amalkan minum VIVIX, kulit jadi sihat, tegang dan beliau mampu untuk drive kereta setiap kali pergi dan balik dari dialisis.

Itu kisah ibu mentua yang sihat dan bertenaga dengan Vivix Shaklee...
Kita berusaha, yang menyembuhkan penyakit adalah Allah S.W.T. InsyaAllah dengan izin.

KEBAIKAN VIVIX SHAKLEE

Kenapa ramai yang menggunakan VIVIX?
Berikut merupakan kebaikan vivix shaklee :

1) Kurangkan bacaan gula dalam badan untuk pesakit diabetis.
2) Mengelakkan pengoksidaan kolestrol jahat yang menyebabkan terjadinya penyakit stroke.
3) Resveratrol bantu untuk menurunkan rasa ketegangan dalam pembuluh darah dan otot jantung yang menyebabkan seseorg hypertension dan darah tinggi pun mula la naik..
4) Paling best vivix menjadikan anda 25 tahun lebih muda.. Salah satu bahan untuk menghasilkan vivix digunakan oleh wanita jepun untuk mencantikkan kulit mereka. Wahh wahhh..
5) Paling suka apabila pesakit buah pinggang yang setiap minggu perlu jalani dialisis beliau sangat-sangat bertenaga sehinggakan kawan-kawan dialisis teruja tengo keadaan dia yang cukup bertenaga…

Testimoni







Mengapa harus memilih Shaklee
  •  Mendapat Kelulusan KKM
  • Tiada Kesan Sampingan
  • Terbukti Berkesan
  •  Terbukti Semulajadi 
  •  Terbukti Selamat
  •  Harga Mampu Milik

===================
      CARA ORDER :
===================
Call / SMS / Whatsapp ke 0174805670 
EMAIL: mariamkassim.hana@gmail.com
PM ke FB : mariamkassim



Jika anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee (untuk makan sendiri atau bisnes), boleh hubungi saya untuk proses pendaftaran anda.


"kesihatan dan kecantikan adalah anugerah", 


www.chemarissa.blogspot.com


#pengedarshaklee #shakleemalaysia





No comments:

Post a Comment