Thursday, December 01, 2016

SET IBU HAMIL

Assalamualaikum dan salam sejahtera....Hari ini saya nak share kepada pembaca kelebihan pengambilan vitamin untuk IBU hamil. Semua ibu nak yang terbaik untuk ibu dan baby dalam kandungan..Dalam keadaan hamil INI la macam-macam jenis penyakit datang seperti kencing manis ,darah tinggi dan macam-macam yang tidak kita jangka...Kita cuba elak semua tu dengan menjaga pemakanan serta aktiviti harian kita....Selain itu kita juga boleh mengamalkan pengambilan vitamin yang diberi oleh doktor...untuk melengkapkan lagi nutrisi kepada IBU dan baby saya cadangankan Set Ibu Hamil Shaklee.... 

 KELEBIHAN SET IBU HAMIL SHAKLEE :



Asid folic ( B-Complex Shaklee ) adalah bertujuan untuk melindungi bayi dari kecacatan saraf tunjang. Ia juga melindungi ibu daripada risiko kanser dan strok.



Zat Besi ( VitaLea Iron Formula ) membantu mencegah anemia ( kekurangan darah ) dan masalah dengan sel darah merah seterusnya mengurangkan risiko kelahiran pramatang dan kurang berat badan ketika hamil.


EPA/DHA ( Omega Guard ) membantu dalam perkembangan otak bayi dalam kandungan seterusnya membantu mengawal tekanan darah ibu dan melancarkan peredaran darah ibu. Juga membantu mengawal kenaikan berat badan si ibu semasa hamil.



Kalsium (Ostematrix ) yang membantu menenangkan sistem saraf dan otot (tidur pun lena tu..) serta membantu melancarkan peredaran darah. Mengelakkan kekejangan dan sembelit seterusnya membantu perkembangan tulang dan gigi ibu dan bayi.

Vitamin C (Sustained Release Vita-C Plus) membantu meningkatkan sistem pertahanan badan (sistem imunisasi badan), berperanan dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan.


( Energizing Soy Protein ) membantu perkembangan sel tubuh bayi dalam kandungan, memberi rasa kenyang lebih lama pada si ibu, cergas dan bertenaga. Seterusnya kulit baby yang bakal lahir juga lebih cantik dan gebu.Insha Allah.
Dalam masa yang sama ibu mengandung tidak harus bergantung kepada vitamin tambahan semata-mata kerana ia cuma pelengkap. Ibu mengandung juga wajib menjaga pemakanan seimbang dan bernutrisi tinggi.

Cadangan Set Ibu Hamil Shaklee terbahagi mengikut trimester iaitu :

Trimester 1 ( ESP, Vitalea Iron Formula, Sustained Release Vita-C Plus, B-Complex, Ostematrix )

Trimester 2 & 3 ( ESP, Omega Guard,Vitalea Iron Formula, Sustained Release Vita-C Plus, B-Complex, Ostematrix)

Semoga membantu untuk yang memerlukan. Sayangi badan sendiri dan anak-anak anda.

Mengapa harus memilih Shaklee
  •  Mendapat Kelulusan KKM
  • Tiada Kesan Sampingan
  • Terbukti Berkesan
  •  Terbukti Semulajadi
  •  Terbukti Selamat
  •  Harga Mampu Milik

===================
      CARA ORDER :
===================
Call / SMS / Whatsapp ke 0174805670 
EMAIL: mariamkassim.hana@gmail.com
PM ke FB : mariamkassim



Jika anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee (untuk makan sendiri atau bisnes), boleh hubungi saya untuk proses pendaftaran anda.


"kesihatan dan kecantikan adalah anugerah", 

www.chemarissa.blogspot.com


#pengedarshaklee #shakleemalaysia


No comments:

Post a Comment