Monday, August 29, 2016

Zinc Complex Shaklee

Perbezaan Zinc Complex Shaklee

            Zinc Complex Shaklee dirumus dari zinc glukonat semulajadi, digabungkan dengan nutrient semulajadi yang lain seperti kalsium dan serbuk alfalfa untuk menghasilkan zinc yang paling mudah untuk diserap oleh tubuh kita.

Zinc Complex Shaklee sesuai untuk pengambilan jangka panjang. Ianya berkesan dalam mengeluarkan logam toksik seperti cadmium dan plumbum dari tubuh.

Manfaat Utama :
·         Mengaktifkan 100 jenis enzim- zinc berkebolehan menggabungkan DNA, RNA dan protein,seterusnya merangsang regenerasi sel. Ia juga mengaktifkan tindakan hamper 100 jenis enzim di dalam tubuh kita untuk memelihara metabolism dan membantu pembentukan tulang bagi pertumbuhan para remaja.

·         Membentuk kolagen- membantu pembentukan protein dan kolegen untuk pertumbuhan dan perkembangan kulit, kuku dan organ.

·         Memperbaiki Diabetes- membantu mengeluarkan insulin, mengekalkan fungsi insulin seterusnya memperbaiki diabetes.

·         Bintik putih di kuku – bintik putih di kuku adalah tanda defisiensi zinc. Yang menyebabkan depresi, lemah daya ingatan, mudah sakit, pemulihan luka yang lambat, anemia, lemah penglihatan atau hilang daya ingatan.

·         Mempertingkatkan SIstem Imun- membantu pengeluaran kelenjar thymus. Kelenjar thymus mempertingkatkan system imun dengan pengeluran T-cells untuk menentang kancer dan menghalang infeksi penyakit.

·         Mempercepatkan Pemulihan Luka-mempercepatkan pemuluhan luka dalaman dan luaran, pemulihan selepas pembedahan , memperbaiki alergi dan bintik di kulit. Hancurkan Zincdan tabor keatas luka untuk mempercepatkan pemulihan luka.

·         Memperbaiki Masalah Prostat-melindungi kesihatan prostat, memperbaiki dan menyembuhkan benign prostatomegaly dan keadaan kerap kencing. Kajian menunjukkan pengambilan harian zinc dapat mengurangkan prostatomegaly/ pembengkakkan prostat dalam kadar 70%.

·         Kemampuan Seks Lelaki- pengambilan zinc untuk jangka panjang mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki, impoten, meninggikan kadar sperma. Zinc yang secukupnya penting untuk keupayaan seks yang bertenaga.

·         Ovulasi Wanita- wanita memerlukan zinc untuk ovulasi. Zinc juga membantu penguncupan uterus mengembalikan daya ketahanannya.

·         Memperbaiki Radang Kulit- kajian menunjukkan pengambilan zinc sebanyak 4-8 tablet akan memperbaiki radang kulit seperti akne dan jerawat.

·         Mengekalkan Deria Bau- untuk mengekalkan deria bau yang sihat dan sensetif  (rasa dan bau)

Zinc adalah suatu khazanah lelaki
            Zinc di dalam prostat lelaki adalah 10 kali ganda dari organ lain. Zinc memainkan peranan penting dalam organ seks lelaki. Defisiensi yang serius akan mengakibatkan masalah seperti kamatangan organ seks yang lambat. Impoten, perkembangan yang kecil atau pincang pada testikel, kiraan sperma yang rendah, kemerosotan fungsi seksual, penuaan pramatang dan keguguran rambut. Oleh yang demikian zinc amat diperlukan dari remaja hingga umur tua.

Cara makan zinc complex :
Untuk pemeliharaan kesihatan  dan waktu tumbesaran 2 kali sehari. , 1 tablet setiap kali selepas makan.

Untuk melawan kancer, mempertingkatkan system imun : 2 kali sehari, 2 tablet setiap kali.

Tips  makan zinc complex
Dicadangkan mengambil 1 tablet zinc complex sebelum sarapan pagi sewartu perut kosong bagi mengaktifkan enzim-enzim terlebih dahulu.

Produk ini bukan bertujuan untuk mengdiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

 Mengapa harus memilih Shaklee Zinc Complex


  •  Mendapat Kelulusan KKM
  • Tiada Kesan Sampingan
  • Terbukti Berkesan
  •  Terbukti Semulajadi
  •  Terbukti Selamat
  •  Harga Mampu Milik


===================
      CARA ORDER :
===================
Call / SMS / Whatsapp ke 0174805670 
EMAIL: mariamkassim.hana@gmail.com


PM ke FB : mariamkassim




"kesihatan dan kecantikan adalah anugerah", 

www.chemarissa.blogspot.com


#pengedarshaklee #shakleemalaysia

No comments:

Post a Comment