Tuesday, August 30, 2016

Sustained Release Vita C 500 mg


Perbezaan Shaklee
“Sains pembebasan berterusan secara semulajadi ‘ Vitamin C telah direka oleh Shaklee. Setiap tablet vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 Vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam. Ujian klinikal telah membuktikan Vitamin C di dalam 2 tablet vitamin Shaklee (didalam jurang masa 5 jam) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam.

Manfaat Utama
·         Membentuk Kolagen- merangsang pembentukan kolegan. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka, dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.

·         Memperbaiki Sistem Pendarahan- kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering , ruam dan kulit kasar.

·         Peningkatan Sistem Imun- membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bacteria dan kuman, mengukuhkan system imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, astma.mengurangkan selesema.

·         Memerangi Kanser- ia adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan lebih berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.

·         Mencantikkan Kulit- ambik Vitamin C setiap hariu ntuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukkan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

·         Memperbaiki Insomnia- ia memperbaiki insomnia , stress masalah berkaitan mental serta keresahan.

·         Mengekalkan Kolestrol Sihat- ianya mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilaridarah yang sihat, menghindarkan arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.

Vitamin C Memadai dari Buah?
Setiap hidangan buah-buahan membekalkan sekitar 45-60mg Vitamin C. Buah-buahan akan menghasilkan vitamin C yang lengkap dalam masa 10 hari selepas buah itu ranum. Oleh yang demikian, buah yang tidak ranum mengandungi kandungan vitamin C yang sedikit. kandungan vitamin C pada buah akan berkurangan kepada separuh apabila dipetik dan akan musnah apabila terdedah dengan kepanasan.

Cadangan
Untuk pemeliharaan kesihatan – 2 kali setiap hari, 2 tablet setiap kali (selepas makan)

Untuk melawan kanser, influenza, penyembuhan penyakit, : 3 kali sehari, 2 tablet setiap kali. 


Mengapa harus memilih Sustained Release Vita C 500 mg 
  •  Mendapat Kelulusan KKM
  • Tiada Kesan Sampingan
  • Terbukti Berkesan
  •  Terbukti Semulajadi
  •  Terbukti Selamat
  •  Harga Mampu Milik


===================
      CARA ORDER :
===================
Call / SMS / Whatsapp ke 0174805670 
EMAIL: mariamkassim.hana@gmail.com
PM ke FB : mariamkassim

"kesihatan dan kecantikan adalah anugerah", 

www.chemarissa.blogspot.com


#pengedarshaklee #shakleemalaysia

No comments:

Post a Comment