Saturday, August 27, 2016

Shaklee ESP Soy Protein Isolate Powder


Perbezaan Soya Shaklee:
Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein berasaskan kacang soya. Hakikatnya, pengasingan protein yang pertama ini dicipta oleh Dr. Shaklee pada awal tahun 1970-an. Tahun berganti tahun sehingga kini banyak ujian klinikal telah membuktikan bahawa Dr Shaklee telah lama mengetahui protein soya adalah factor utama dalam penjagaan kesihatan yang unggul.

ESP(Energizing Soy Protein) ini diiktirafkan seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki protein yang tinggi yang pernah dihasilkan daripada tumbuhan. ESP hanya mengandungi kacang soya yang tidak diubah genetiknya. . :non-GMO” (non-Genetically Modified Organism). Yang diproses pada tahap suhu yang rendah. Tambahan pula, setiap 850 g(satu tin ESP) dihasilkan daripada 30 kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.

ESP dari  Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia juga turut diperkayakan dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur-tua dan muda. Manakala Indeks Glisemik (G.I) ESP yang rendah iaitu 39 menjadi ia sangat sesuai juga kepada pengidap kencing manis.

Satu hidangan ESP Shaklee ini bersamaan dengan 2kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

Manfaat utama ESP
·         Awek muda – asid amino penting membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awek muda.

·         Baik untuk hormon- kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormone wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah resiko osteoporosis dan sakit jantung.

·         Baik untuk prostat- genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan DNA sel kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovary, menopaus dan pembesaran prostat.

·         Kulit remaja- merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

·         Pembekal tenaga-membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan system imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migraine, imsomnia dan tekanan.

·         Membaiki pigmentasi- membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

·         Membaiki memori- meningkatkan kualiti memori, vitality, dorongan seksual dan tindak balas rangsangan.

Cara minum ESP Soy Protein Isolate Powder:
2-3 kali sehari, 2-3 sudu besar

Tip minum ESP
Pastikan ESP tidak dibancuh dengan air panas/mendidih bagi mengelakkan protein musnah. Gunakan air sejuk berais atau air sejuk biasa (suhu bilik). Lebih enak diminum jika dicampur dengan Meal Shakes atau Performance Drink.dicadangkan untuk minum semasa perut kosong.


 Mengapa harus memilih Shaklee ESP Soy Protein Isolate Powder
  • Mendapat Kelulusan KKM
  • Tiada Kesan Sampingan
  • Terbukti Berkesan
  • Terbukti Semulajadi
  • Terbukti Selamat
  • Harga Mampu Milik
===================
      CARA ORDER :
===================


Call / SMS / Whatsapp ke 0174805670 
EMAIL: mariamkassim.hana@gmail.com
PM ke FB : mariamkassim


"kesihatan dan kecantikan adalah anugerah", 

www.chemarissa.blogspot.com
#pengedarshaklee #shakleemalaysia



No comments:

Post a Comment