Saturday, November 12, 2016

SET DARAH TINGGI


Set Untuk Mengawal Tekanan Darah Tinggi

sayangi diri kita untuk orang tersayang


Omega Guard

Membantu mengekalkan tekanan darah normal, mencegah salur darah daripada tersumbat, mengelakkan stroke dan mencegah pembekuan darah dalam badan. Omega Guard juga berfungsi mencairkan darah dalam saluran darah.

Phytocol ST

Antara produk yang sangat bagus untuk mengawal kolestrol dalam saluran darah. Phytocol ST juga diciptakan khas untuk mencegah kolesterol jahat dari melepasi dinding perut dan masuk ke dalam saluran darah dalam tubuh badan kita.

CoQ Health

Kandungan CoQ Health adalah CoQ10 yang penting kepada badan kita. CoQ10 adalah bahan yang semulajadi dalam tubuh membantu menukarkan makanan kepada tenaga.  Fungsinya adalah untuk membantu menguatkan sel – sel organ penting yang sentiasa bekerja kuat dalam badan kita iaitu jantung, hati, buah pinggang dan pankreas.

Garlic Complex

Mengawal jangkitan, menurunkan tekanan darah dan memelihara kesihatan salular. Selain itu Garlic Complex juga menurunkan kolesteron LDL, trigliserida dan kelikatan darah.

Banyaknya vitamin nak kena ambil? Nyawa lebih berharga dari segala – galanya. Apa gunakan ada wang tapi kesihatan tidak dijaga. Betul tak?


Mengapa harus memilih Shaklee 

~Mendapat Kelulusan KKM
~Tiada Kesan Sampingan
~Terbukti Berkesan
~Terbukti Semulajadi
~Terbukti Selamat
~ Harga Mampu Milik

===================
      CARA ORDER :
===================

Call / SMS / Whatsapp ke 0174805670
EMAIL: mariamkassim.hana@gmail.com
PM ke FB : mariamkassim



Jika anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee (untuk makan sendiri atau bisnes), boleh hubungi saya untuk proses pendaftaran anda.



"kesihatan dan kecantikan adalah anugerah, menjaganya adalah tanggungjawab kita"


www.chemarissa.blogspot.com



#pengedarshaklee #shakleemalaysia







No comments:

Post a Comment