Thursday, November 24, 2016

Detox Dengan Herb-Lax Mengatasi Sembelit, Mengempiskan Perut Serta Mencuci Usus

Kini makin ramai orang ada kesedaran pentingnya detox. Herb-Lax Shaklee produk detoksifikasi yang sangat bagus untuk cuci usus, buang toksin, atasi sembelit, kempiskan perut dan macam-macam lagi. Julap lembut ni recommended sangat untuk orang yang mempunyai tanda-tanda banyak kotoran dalam badan contohnya badan berbau, selalu sakit kepala dan cepat lesu atau letih.

Bukan tu je, berat badan susah nak turun, nafas berbau dan selalu jatuh sakit pun boleh jadi sebab darah kita kotor. Untuk buang toksin, kita perlu detoks. Herb-Lax berfungsi dengan cara pembersihan usus. Segala lendir dan kotoran yang terlekat pada dinding usus dapat dibuang melalui najis.


Bila dinding usus bersih, nutrien berkhasiat yang kita dapat daripada makanan tak terbazir sebab dapat diserap dengan efektif ke dalam sel-sel badan. Pernah dengar tak orang kata kebanyakan punca penyakit adalah daripada perut? Sebenarnya memang betul pun. Jadi perut yang sihat membantu badan mencegah permulaan kepada macam-macam jenis penyakit.

Kelebihan Dan Keistimewaan Herb-Lax Shaklee

Ramuan asas produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi iaitu Alfalfa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, buckthorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver’s root.

Produk ini menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut dan telah terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh dalam jangka masa panjang.

Bahan-Bahan Dalam Herb-Lax

 Herb-Lax dihasilkan daripada formulasi yang dipaten. Haa jangan main-main. Ini bukan sebarang julap. Bukan main bancuh dan tumbuk kat dapur belakang rumah. Tapi resepi dia tu ada paten tu. Setiap herba semulajadi dalam Herb-Lax mempunyai fungsi istimewa masing-masing:

Senna Leaves – Merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut, mempercepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak.Buckthorn Bark – Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan kepada usus.Licorice Root – Membantu proses detoksifikasi.Fennel Seeds – Mengeluarkan toksin terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut.Anise Seeds – Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan.Rhubarb Root – Herba yang banyak digunakan dalam perubatan Cina untuk digunakan sebagai antibiotik.Blue Malva Flower – Membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit.Culver’s Root – Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma.Alfalfa Leaves – Membersihkan usus, darah dan hati.

Kebaikan Dan Manfaat Utama Herb-Lax

Penggunaan Herb-Lax Shaklee secara konsisten dapat membantu:

Pembersihan najis yang tersekat.Merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.Membantu masalah sembelit.Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.Mengempiskan perut.Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.


Perhatian!

Untuk mereka yang mempunyai sistem penghadaman yang lemah akan mengalami cirit-birit pada peringkat awal pengambilan. Manakala dibawah keadaan normal, Herb-Lax menampakkan kesan dalam tempoh 8-12 jam selepas pengambilan.


Testimoni 







Mengapa harus memilih Shaklee 
  •  Mendapat Kelulusan KKM
  • Tiada Kesan Sampingan
  • Terbukti Berkesan
  •  Terbukti Semulajadi
  •  Terbukti Selamat
  •  Harga Mampu Milik

===================
      CARA ORDER :
===================
Call / SMS / Whatsapp ke 0174805670 
EMAIL: mariamkassim.hana@gmail.com
PM ke FB : mariamkassim





Jika anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee (untuk makan sendiri atau bisnes), boleh hubungi saya untuk proses pendaftaran anda.



"kesihatan dan kecantikan adalah anugerah", 

www.chemarissa.blogspot.com


#pengedarshaklee #shakleemalaysia





No comments:

Post a Comment