Monday, April 10, 2017

ESP ialah Soya Terbaik Untuk Ibu Hamil

Kenapa Soy Isolate Protein Powder Menjadi Pilihan?

Dan kenapa ianya berbeza dari soya biasa yang ada dipasaran? Tidak semua soya adalah sama ye.

#1 Ia adalah Soya NON GMO

Ianya adalah NON GMO soy protein. Maknanya soya ini adalah semulajadi, tidak diubahsuai secara genetik.

Kebiasaannya ada soya yang diubah suai secara genetik untuk memberikannya daya ketahanan yang tinggi semasa ditanam. Supaya ianya tidak mudah diserang perosak, dan ada daya rintangan yang lebih pada keadaan cuaca yang buruk.

Dan soya yang diubahsuai adalah lebih tinggi risiko buruk pada pengamal di masa akan datang. Cuba pastikan dahulu dari mana asal pembuatannya dan kaedah apa yang digunakan.
Jika soya kotak yang menjadi pilihan maka berhati-hati kerana ianya boleh disimpan bertahun-tahun, maka tidak hairanlah sudah pasti dicampur dengan pengawet, perasa dan pewarna di dalamnya. Tidak takutkah kita akan risiko pada bayi?

#2 Indeks Glisemik Rendah, Hanya 39 sahaja

Indeks glisemik yang rendah iaitu hanya 39, menjadikannya sangat ideal untuk semua golongan tua atau apatah lagi seorang ibu hamil.

Ibu hamil perlu elakkan makanan yang indeks glisemik tinggi.

#3 Soya ini Dicuci Dengan Air, Bukan Alkohol

Soy isolate protein shaklee dicuci dengan air, BUKAN ALKOHOL.

Apa kelebihannya? Bila dicuci dengan alkohol akan menghilangkan manfaat isoflavon, walhal isoflavon lah sangat bermanfaat dalam merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan penyakit jantung.

#4 Dijamin Kualitinya

Soy Isolate Protein Powder Shaklee adalah dijamin kualitinya. Tidak mengandungi sebarang pewarna, perisa atau pengawet kerana ia dikawal ketat menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali sebagi Identity Preserved Program (IPP).

Ia memastikan kacang soya bebas dari pendedahan perubahan genetik, daripada benih sehinggalah ditinkan dan selamat diminum oleh anda.

Berikan yang terbaik dan amalan pemakanan yang baik semasa mengandung amatlah penting kerana dari dalam perut ibu segalanya bermula.

Pertumbuhan bayi yang pesat perlu seiring dengan pemakanan yang baik. Tiada guna kita belikan yang terbaik dari segi luaran sahaja tetapi dalaman tidak terjaga.

Begitu teruja untuk membeli kelengkapan kelahiran seperti pakaian bayi, baby coat, lampin dan sebagainya tapi terlupa untuk menjaga pemakanan selama 9 bulan yang indah ini.

Andalah ibu prihatin dan tahniah kerana membuat pilihan yang terbaik untuk si manja anda.


BAGAIMANA NAK DAPATKAN ESP SHAKLEE?

Anda boleh dapatkan secara online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit. Klik gambar di bawah..


BAGAIMANA BELI SHAKLEE HARGA MURAH?

Ingin dapatkan Diskaun Harga Ahli 15%-33% (mengikut jenis produk), daftar sekarang sebagai ahli Shaklee. Dan nikmati potongan harga yang menjimatkan

Klik Di Sini Untuk Daftar Sebagai Ahli Shaklee


lepas anda klik link tersebut, anda scroll ke bawah sekali dan klik “JOIN NOW”. Isikan butiran anda disitu....

Anda juga boleh hubungi saya untuk membuat order atau pendaftaran.

Hubungi saya, http://wasap.my/60174805670


No comments:

Post a Comment