Tuesday, February 28, 2017

Testimoni Kulit Muka Sihat Tanpa Jerawat

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Hari ni nak share satu testimoni dari pengguna shaklee... Jom kita baca apa kata pengguna ni, apabila berjaya hilangkan masalah yang beliau hadapi sebelum ini...Beliau menggunakan suplement ESP, vitamin C dan Vitamin B...


"Ni testimoni dari Nurul sendiri setelah consume supplement Shaklee. Sebelum ni nak keluar rumah pun rasa malu, yaaa lah kulit muka orang lain cantikkk,gebuuu dan bersih ja tapi kulit muka Nurul penuh dengan jerawat, parut jerawat dan kulit kusam. Setelah consume supplement Shaklee alhamdulillah sekarang kulit muka dah kembali normal tanpa jerawat, parut jerawat ataupun kulit kusam.
Sesiapa yang tanya Nurul,pakai set apa kulit muka dah elok. Ok,Nurul personally suggestkan pada customer yang mana ada masalah skin yang berjerawat, parut berjerawat, kulit kusam, and dah pakai apa-apa product tp still x berkesan, rawatlah kulit dari dalaman dulu iaitu melalui pemakanan supplement. Bila dalaman dah sihat,cantik barulah luaran pun akan terserlah sihat cantik. Fullset skincare antara best seller items "

Kita dah baca apa kata Nurul yang merupakan pengguna shaklee..Jika ada anda yang hadapi masalah seperti nurul ni, boleh la cuba produk shaklee...Dijamin anda tidak akan menyesal jika anda konsisten dan minum air yang cukup....





Mengapa harus memilih Shaklee
  •  Mendapat Kelulusan KKM
  • Tiada Kesan Sampingan
  • Terbukti Berkesan
  •  Terbukti Semulajadi 
  •  Terbukti Selamat
  •  Harga Mampu Milik

===================
      CARA ORDER :
===================
Call / SMS / Whatsapp ke 0174805670 
EMAIL: mariamkassim.hana@gmail.com
PM ke FB : mariamkassim



Jika anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee (untuk makan sendiri atau bisnes), boleh hubungi saya untuk proses pendaftaran anda.


"kesihatan dan kecantikan adalah anugerah", 


www.chemarissa.blogspot.com


#pengedarshaklee #shakleemalaysia



2 comments: