Tuesday, October 18, 2016

VITAMIN UNTUK IBU HAMIL

Assalamualaikum dan selamat pagi....

Alhamdulillah, semoga kita semua diberi kesihatan yang baik.....Hari ini saya nak kongsikan kepada pembaca tentang vitamin untuk ibu hamil...

Setiap wanita akan gembira sekiranya mendapat berita bahawa dirinya hamil....Namun begitu dalam tempoh menjaga kehamilan, ibu hamil perlukan vitamin untuk ibu dan juga kandungan...Doktor akan sediakan vitamin kepada ibu hamil, namun ibu mempunyai pilihan untuk yang lebih baik....Di sini saya cadangkan Set Hamil Shaklee. Vitamin ini bukan sahaja boleh makan waktu hamil, selepas hamil pon boleh amalkan untuk kesihatan dan diberi bonus dengan kecantikan luar dan dalam.....


sihat dan ceria dengan shaklee


Antara vitamin yang ada dalam Set Hamil  Shaklee ialah :

1)VITALEA

Sejenis multivitamin dan mineral lengkap yang juga mengandungi zat besi. Kebaikan set mengandung Shaklee ialah membantu masalah bacaan HB rendah yang boleh membawa kepada anemia di kalangan ibu mengandung. Jika HB sentiasa rendah mungkin boleh menyebabkan komplikasi ketika melahirkan bayi. Ibu-ibu yang mudah letih serta rasa hendak pitam elok amalkan vitalea dua biji sehari.

2)B COMPLEX
Bcomplex  pula mencegah penyakit deabetes ketika hamil. Berperanan untuk menukarkan gula dalam makanan kepada tenaga. Juga mengandungi asid folik yang elok untuk perkembangan saraf bayi. Ibu-ibu hamil yang sentiasa tertekan dengan kerja rumah dan pejabat juga boleh ambil B Complex kerana ianya vitamin anti-stress.
kebaikan set mengandung shaklee

3)SUSTAINED RELEASED VITA-C

Juga memmbantu menguatkan imun sistem serta mencegah kita dari dijangkiti penyakit merbahaya.Selain itu vitamin C menggalakann pertumbuhan Kolagen  dan membantu ibu kekal sihat dan cantik jelita ketika hamil.

3)OSTEMETRIX
Membantu mengatasi masalah sakit-sakit otot, pinggang serta sengal-sengal badan ketika hamil. Masalah buasir serta sembelit ketika hamil juga dapat diatasi dengan mengamalkan Ostematrix sebelum tidur. Ostematrix ini ialah bekalan kaslium dengan vitamin D yang membantu juga ibu-ibu untuk tidur lena dan berkualiti sepanjang malam supaya kekal segar keesokan harinya. Selain itu, jika mengalami msalah tekanan darah tinggi atau rendah, Ostematrix dapat membantu untuk mencegah masalah ini berulang.

4) ESP
juga membantu meningkatkan pertumbuhan sel-sel otot dan tulang bayi. Ianya juga membantu mengawal paras kolesterol ibu-ibu hamil. Paras G.I yang rendah sesuai diamalkn oleh ibu hamil diabetes kerana memberikan rasa kenyang yang lebih lama serta membekalkan tenaga berpanjangan untuk ibu-ibu.

5)Omega Guard
juga penting untuk perkembangan sel-sel otak bayi. Dengan amalkan Omega Guard setiap hari berat ibu hamil dapat dikawal. Kepada ibu-ibu yang menaglami peningkatan berat badan secara mendadak boleh cuba amalkan Omega Guard bermula dari trimester kedua bagi membantu mengawal berat badan.


Set Hamil Shaklee




TESTIMONI








Dapatkan Set Kehamilan Anda dari kami


Mengapa harus memilih Shaklee 
  •  Mendapat Kelulusan KKM
  • Tiada Kesan Sampingan
  • Terbukti Berkesan
  •  Terbukti Semulajadi
  •  Terbukti Selamat
  •  Harga Mampu Milik

===================
      CARA ORDER :
===================
Call / SMS / Whatsapp ke 0174805670 
EMAIL: mariamkassim.hana@gmail.com
PM ke FB : mariamkassim




Jika anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee (untuk makan sendiri atau bisnes), boleh hubungi saya untuk proses pendaftaran anda.


"kesihatan dan kecantikan adalah anugerah", 



www.chemarissa.blogspot.com
#SetHamilShaklee

No comments:

Post a Comment